Lowell Norge: Lowell Norge vant pris – kommer alle kundene til gode


caption

Lene Strengelsrud og Cathrine Wronska fra Lowell Norge mottok prisen under konferansen Xperience19 i Denver, USA.

 

Lowell Norge har vunnet en internasjonal pris for kundeopplevelser etter å ha oppnådd svært gode resultater på kort tid med vår nye, skybaserte kontaktsenterplattform. Resultatene kommer Lowells kunder til gode hver eneste dag.

I 2018 skiftet Lowell Norge til den skybaserte kontaktsenterplattformen PureCloud, levert av verdens ledende leverandør Genesys. Dette gjorde vi for å kunne tilby enda bedre service overfor alle våre kunder innenfor kreditthåndtering.

Gode resultater raskt
Løsningen ble implementert rekordraskt, og den nye kontaktsenterplattformen har på kort tid gitt svært gode resultater for både Lowell og kundene.

Som kunde vil du nå oppleve å få enda raskere respons når du kontakter oss, og du får også løst sakene dine raskere.

Store utviklingsmuligheter
Samtidig gir den skybaserte løsningen store muligheter for fremtidig utvikling og forbedringer.

– Måten vi kommuniserer og betaler på endrer seg raskere enn noen gang. Nå har vi samlet alle kommunikasjonskanaler i en flate og kan raskt inkludere nye, fremtidige kommunikasjonskanaler. For oss handler det om å finne løsninger og tilby den beste og enkleste kundeservicen til de vi er i kontakt med. Kundens kommunikasjonspreferanser er viktigere enn noen gang å ta hensyn til, enten den vil kommunisere på telefon, mail, chat, sms, en app eller en kanal som kanskje ikke eksisterer før om noen år. Hos Lowell skal kommunikasjonen og betalingsmulighetene være så tilgjengelige som mulig, slik at det kommer våre kunder og klienter til gode, sier forretningsutvikler Carl-Petter Udvang i Lowell.

Vant internasjonal pris for resultatene
Implementeringen av den skybaserte kontaktsenterplattformen har vært så vellykket og resultatene så gode at det har fått internasjonal oppmerksomhet.

Denne uken vant Lowell Norge prisen «The CX Mover: Best implementation – Time to achieve value» på verdens største konferanse for kontaktsentre og kundeopplevelser i Denver, USA.

– Vi vinner fordi vi har klart å skape verdi for kundene våre og oss selv på svært kort tid. Blant nærmere 100 nominerte tar vi seieren i vår kategori og hedres dermed sammen med andre store, internasjonale merkenavn som Microsoft, Swisscom og Coca-Cola. Dette viser at vi er i toppligaen hva gjelder innovasjon, effektivitet og kundeservice. Fremover skal vi fortsette å jobbe hardt for å gi kundene våre den beste servicen og de beste opplevelsene når de er i kontakt med oss, sier leder for Lowell Norges kundesenter Lene Strengelsrud.