Logiq AS: Servicedeskmedarbeider søkes til Logiq AS

Servicedeskmedarbeider søkes til Logiq AS

Logiq har nedfelt i sin visjon at vi skal være den mest anbefalte leverandøren av våre tjenester.


De avdelingene i Logiq som har direkte kontakt med kundene, har derfor et spesielt ansvar for å opprettholde og styrke denne målsettingen. De ansatte ved servicedesk i Logiq er ansvarlig for at alle kunder blir møtt med sine henvendelser på en hyggelig, effektiv og profesjonell måte.
Kundene skal føle seg tatt vare på i prosessen, og målet er at de skal sitte igjen med et positivt bilde av Logiq som leverandør.

Vi opplever sterk vekst og søker derfor etter en ny medarbeider på servicedesken.

Arbeidsoppgaver

  • Være kontaktpunkt for generelle kundehenvendelser til Logiq
  • Besvare forespørsler fra kunder og samarbeidspartnere på mail og telefon og proaktivt drive disse mot en løsning ihht. SLA
  • Registrere og følge opp henvendelser i vårt saksbehandlingssystem
  • Ansvarlig for å sende saker som ikke kan løses i førstelinje videre i organisasjonen eller til 3.part, samt ansvarlig for å følge opp at disse sakene blir løst
  • Fange opp salgssignaler og videresende disse i organisasjonen
  • Sette opp nye utvekslinger, teste og godkjenne for produksjon

Kvalifikasjoner og erfaring

Vi søker deg som er ekstremt opptatt av kundeservice og alltid gjør det «lille ekstra» for kunden.  Det er en stor fordel om du har erfaring fra lignende stillinger. Arbeidsdagen hos oss kan til tider være hektisk – det er viktig at du liker å ha «mange baller i luften».  Du må være opptatt av teknologi, like å analysere og feilsøke. Du har gjerne en teknisk og eller økonomisk bakgrunn. Meget gode kunnskaper skriftlig og muntlig i norsk eller svensk er essensielt.

Personlige egenskaper

  • Positiv og energisk
  • Du trives i en hektisk hverdag, jobber systematisk og presterer godt under press
  • Du sørger alltid for god kommunikasjon underveis, både med kunder og kolleger
  • Handler på eget initiativ, får ting til å skje og aksepterer ansvar for resultater
  • Du er fleksibel og sørger alltid for å komme i mål med dine oppgaver
  • Samarbeider godt med andre, deler av kunnskap, erfaring og informasjon, og støtter andre for å nå teamets mål
  • Er klar over egne styrker og utfordringer, og søker muligheter for å lære mer og utvikle deg
  • Forstår raskt komplekse spørsmål og problemer, og foretar sunne og rasjonelle vurderinger

Vi tilbyr:

  • Et godt arbeidsmiljø, uformelt og profesjonelt.
  • Godt kvalifiserte kolleger med lang erfaring innen sitt fagfelt.
  • Vi har en stabil kjerne av medarbeidere som har utviklet sin sterke kompetanse over flere år med kontinuerlig forretningsutvikling.
  • En trygg arbeidsgiver med solid økonomi.
  • Arbeidstid fra 08-16.
  • Gode betingelser, blant annet 6 ukers ferie.
  • Fast stilling.

Vi skal være det mest anbefalte og ledende digitale handelsnettverket i Skandinavia

Arbeidsplassene vil være på Logiqs hovedkontor i Halden, med nydelig beliggenhet rett ved havnen.

Er du klar for å søke på denne jobben i et selskap i vekst?
Søknad og CV sendes inn elektronisk via denne annonsen.  

Søknadsfrist 02.12.2018

Dersom du ønsker mer informasjon om stillingen, er du velkommen til å kontakte vår samarbeidspartner Bee2Bee AS, og rekrutterer Kristin Vestli på telefon: 40412876, eller e-post: kristin.vestli @ bee2bee.no

Vi ser frem til å høre fra deg!